sovida

شعر،عکس و دلنوشته های جواد ادریسی

sovida

شعر،عکس و دلنوشته های جواد ادریسی

دلم تاریک است.

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

دلم تاریک است .

و هیچ دغدغه ای

حتا لذت نگاههای تو

مبعوثم نمی کند

تا چراغی بیفروزم

یوسفم در چاه است

و ماه ؛

گرفتار شب سیاه است .

به هر سو می گریزی

تا روزنی بیابی به آفتاب !

اما گریزی نیست .

چرا که تاریکی منم .

تا پیله ی خود را نشکافی

راه به آفتاب نخواهی برد .

بی راهه ها در من است .

چونان قطره ی جوهر سیاهی که به زمین ریخته

با مژه های بسیارش

به بدی عادت کرده ایم جان من !

به بدی عادت کرده ایم .

چرا که هنوز ؛

دلم تاریک است

وماه ؛

سهم شب سیاه است !

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
جواد ادریسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی